| · Foorumin säännöt. · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Pages: (4) « First ... 2 3 [4] ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Siperiantuuli |
Posted: May 26 2008, 05:33 PM
|
![]() Rekikoira Group: Jäsen Posts: 100 Member No.: 102 Joined: 27-February 07 |
Täältä siskopuoli Miina (Ll. Illanhämy)
-------------------- Huurrehelmen Siperiantuuli "Nelli"
Lumenlaulun Illanhämy "Miina" |
| Lara |
Posted: May 30 2008, 06:37 PM
|
![]() Rekikoira Group: Jäsen Posts: 188 Member No.: 103 Joined: 27-February 07 |
Tervetuloa vaan meidänkin puolesta. Täältä löytyy tätä samaa sisaruskatrasta Miinan ja Myrskyn kanssa, elikkäs siskopuoli Lara.
-------------------- "Lara" Lumenlaulun Kasteenhohde
|
| fiable |
Posted: May 31 2008, 10:25 AM
|
![]() Huskypentu Group: Jäsen Posts: 1 Member No.: 156 Joined: 31-May 08 |
Heippa!
Täällä Järvelässä (Lahden ja Riihimäen välissä suunnilleen) asustaa päälle 5kk vanha old line siperianhusky Lumenlaulun Aaria Kuulle, tutummin Jenko. Muita eläimiä on pari tuliliskoa. Ikää ei itselläni ole kuin 15 vuotta. Eli nuori olen. |
| Neitohopea |
Posted: May 31 2008, 03:17 PM
|
![]() Yearling Group: Jäsen Posts: 93 Member No.: 76 Joined: 23-August 06 |
Teretulemast joukkoon kirjavaan...
|
| tjaatinen |
Posted: Jun 27 2008, 08:17 AM
|
|
Huskypentu Group: Jäsen Posts: 4 Member No.: 158 Joined: 27-June 08 |
Terve kaikille!
Olen Tuomas Jaatinen ja asustelen Jyväskylässä. Tällä hetkellä löytyy yksi Husky, Lenni joka täyttää joulukuussa 16-vuotta. Heinäkuun 8.päivä saamme iloisen perheenlisäyksen, saamme oldline pennun kotiin. Pennun vanhemmat ovat Kuuhaukun Lumiprinsessa(Pimu) ja Kuuhaukun Vitsaileva Fauni(Jedi). Lennin kanssa on aiemmin vedetty kesät pyörällä ja talvet potkukelkalla ja pulkalla. Pennun kanssa sitten aikanaan tullaan vetämään ja harrastamaan patikkaretkiä ym. Oldline husky on ainut koira jonka voisin ottaa, ja nyt tämä toive toteutuu. Mukava liittyä tähän joukkoon. |
| Heidi&koirulit |
Posted: Jun 27 2008, 10:27 AM
|
![]() Yearling Group: Jäsen Posts: 52 Member No.: 155 Joined: 6-May 08 |
Oikein paljon tervetuloa joukkoon mukavaan
-------------------- "Vain aito old line on oikea old line" (SPY ry)
|
| Lara |
Posted: Jun 27 2008, 08:49 PM
|
![]() Rekikoira Group: Jäsen Posts: 188 Member No.: 103 Joined: 27-February 07 |
Tervetuloa kaikille uusille tulokkaille
-------------------- "Lara" Lumenlaulun Kasteenhohde
|
| ikilumi |
Posted: Jun 28 2008, 08:35 AM
|
|
Unregistered |
Tervetuloa meidänkin puolesta.
|
|
|
| Mari |
Posted: Jul 21 2008, 09:34 AM
|
|
Huskypentu Group: Jäsen Posts: 27 Member No.: 100 Joined: 6-January 07 |
Pistetääs täältäkin päin uutta, päivitettyä esittelyä.
Elikkäs olen Mari, 20 vuotta. Lahdessa asustan poikaystäväni ja kahden koirulin, sekarotuisen Zoro-pojan ja old line narttupennun Iljan(Kuuhaukun Hallava Haukku), kanssa. Laitan Iljasta kuvia, kunhan saisin joitain edustuskelpoisia otettua, on meinaan sen verta liikkuvaa sorttia Tulette meitäkin luultavasti näkemään SPY:n tapahtumissa tulevaisuudessa. Tässäpä lyhykäisyydessään, hauskaa kesänjatkoa kaikille! |
| Tintti |
Posted: Jul 21 2008, 05:47 PM
|
![]() Huskypentu Group: Jäsen Posts: 26 Member No.: 140 Joined: 4-November 07 |
Täälläkin täytyy esittelyä päivittää.
Olen Tinja 17v. Vantaalta ja lauantaina haettiin kotiin pikku vauva, sijoitusnarttu Kuuhaukun Hallava Hauva "Hile". Ikää pennulla on nyt 8 viikkoa. Terkkuja Ilja siskolle! Pentu kuvia osiosta löytyy kuvia vauvasta. |
| Peikko-IP |
Posted: Sep 16 2008, 04:01 AM
|
|
Unregistered |
Uudet kotisivumme löytyvät osoitteesta: Siperiankoiruudet.net
Sivut ovat vielä joltain osin keskeneräiset, linkkejä puuttuupi ja muuta hienosäätöä. Jennille iso kiitos sivujen tekemisestä! |
|
|
| Halsu |
Posted: Sep 22 2008, 11:42 AM
|
![]() Yearling Group: Jäsen Posts: 61 Member No.: 101 Joined: 8-January 07 |
Niin ja lisäystä tosin meidän perheeseen eli vanhus Zirakan Mozart eli Mosse on tullut meille eläkepäiville Halsun seuraksi..
|
| Kiira |
Posted: Oct 11 2008, 06:03 PM
|
|
Huskypentu Group: Jäsen Posts: 42 Member No.: 162 Joined: 10-September 08 |
Terve vaan kaikille, minäkin vihdoinkin esittäydyn
Elikkäs olen Heini Junkkarinen, 17 v. (kohta tosin 18 v!) tyttö Leppävirralta. Mukanani vilisee karvamahat Sara (perhoskoira, 5v) ja old line husky Kiira, virallisemmin Huurrehelmen Iltatähti (Emo: Kuuhaukun helmen huurre, "Miro", isä: Troikas Pow wow eli "Jade".). Kakarasta asti olen huskeista tykännyt ja kun pari vuotta sitten old linet tulivat tutuksi (kiitos vaan Sini H.! Koirien kanssa harrastelen lenkkeilyn lisäksi metsissä tarpomista, sekä omaksi iloksi toisinaan agilityä ja tokoa. Kiiran kanssa on aloitettu vedätys, neiti on vain vähän laiska (pitäisi näet olla koirakaveri vieressä juoksemassa niin johan löytisi poweria!), mutta ehkäpä se siitä kun ikää tulee. Toista old linea tekisi jo kovasti mieli (ja minä kun niin vannoin että minulla menee väh. 2 v vuotta että olen toipunut kiiran pentuajasta!) mutta jääköön se toistaiseksi tulevaisuuden suunnitelmiin kun ei ole vielä itsekään varma mihin sitä lukion jälkeen suuntautuu. Sitten joskus parin-kolmen vuoden päästä on ehkä oikea aika ottaa se toinen (ja kolmas..ja neljäs..) old line! Tässäpä kaikki tältä erää, lisää minusta ja koirista löydät (keskeneräisiltä) kotisivuiltamme: www.freewebs.com/wolfs-heart Syksyisin terveisin Heini ja karvakorvat Sara ja Kiira |
| Heidi&koirulit |
Posted: May 7 2009, 08:28 PM
|
Tässä hoksasin että täytyykin tässä päivittää meidän kuulumisia/esittäytymisiä.. Kun en ole kaiketi mittää kunnollista päivitystä tähän kai tehnyt
Eli vuoden aikana kerkee kyllä tapahtumaan vaikka mitä... Aloitetaan vaikka siitä, että asumme (minä ja avomieheni Tomi) Kotkassa, tai tarkemmin Kotkan Marinkylässä (tai mitä Karhulaa tämä nyt enemmänkin on).. Mut kumminkin Haminan ja Kotkan puolivälissä suunnilleen Muutimme tänne nyt viime joulukuun lopulla Tästä kuljen sitte edellee Haminaan töihin Ja jos ennen asuin (sen hetken aikaa) omillani vuokralla rivitalossa..Tomihan muutti siihen melko pian.. Ja nyt asutaan sitten jo omassa talossa, omakotitalossa Lähinnä tuo hirveä, tai ainakin vuosittainen, vuokrien nousu ajoi tähän ratkaisuun... Myös yksi suuri syy omaan taloon ja huom. isoon pihaan..on husky ihmisillä mikäs muukaan kuin huskyt ja niiden määrän kasvaminen Vai voiko sitä tosiasiaa mennä kieltämäänkään Päästiinkin sitten siihen, että Riki on saanut uuden nuoremman/ikäisensä leikkikaverin (Starahan viettää enemmänkin eläkepäiviään vanhempieni luona).. Joten tässä tammikuussa meille saapui tuolta Valkeakoskelta huskyn/samojedinkoiran sekoitus, joka kantaa nimeä Sisu Spy:n talvipäivillä olijat ovat jo Sisun tavanneetkin, ja Laurallahan on niiltä talvipäiviltä loistavia kuviakin Seuraavat koirat tuleekin sitten aikanaan olemaan tietty pelkkää huskyä ja old linea, kyllä sen eron huomaa nuissa pojissakin kun nuita katselee, tietysti Sisu on vielä pentu mut kyl Rikis kuiteskin on sitä jotain Niin ja tulihan minulla vielä tässä keväällä suoritettua se kasvattajan peruskurssikin Mutta siinä kaikki taas toistaiseksi T:heidi, tomi & koiruudet -------------------- "Vain aito old line on oikea old line" (SPY ry)
|
| Heidi&koirulit |
Posted: Jun 28 2009, 02:41 PM
|
Pieni lisäys edelliseen päivitykseeni.. Nyt on lauma kasvanut taas yhdellä koiralla, edustaa kylläkin "väärää rotua", elikä kyseessä on puhdasrotuinen suomenlapinkoira tyttö Ronja (Tie´rmes Fuokko Vallaton), liittyi laumaan tässä kesäkuun alkupuolella
Eli kyseessä on uuden kodin antaminen, omistajalla ei ollut enää paljoa aikaa Ronjalle muuttuneiden työkuvioiden/aikojen takia.. Huomattiin Ronjasta ilmoitus Kesy:n sivuilla (Kotkanseudun eläinsuojeluyhdistys).. Omistaja itse toi Ronjan(asui vielä kuiteski omistajallaan) ja tarkasti paikat jne. Laitettiin Ronja Tomin nimiin, niin sai Tomikin oman koiran -------------------- "Vain aito old line on oikea old line" (SPY ry)
|
Pages: (4) « First ... 2 3 [4] |
![]() ![]() ![]() |