Create a free forum in seconds.
zIFBoards - Free Forum Hosting
Tervetuloa SPY Old line info-foorumille!

Tällä hetkellä olet vieraana foorumillamme. Se tarkoittaa, että voit lukea viestejä, mutta et voi kommentoida niitä. Voidaksesi kommentoida viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Foorumi on tarkoitettu jäsenillemme, old line siperianhuskyjen omistajille, kasvattajille ja SPY:n
toimintaperiaatteita kannattaville henkilöille. Rekisteröityminen on ilmaista ja pääset jäseneksi vastattuasi sinulle lähetettävään sähköpostiin.

Jos olet jo jäsen, kirjaudu sisään foorumille.

Name:   Password:

Pages: (4) « First ... 2 3 [4]  ( Go to first unread post )

Esittäytyminen 2
Halsu
Posted: Sep 22 2008, 01:42 PM

Yearling

Group: Jäsen
Member No.: 101

Niin ja lisäystä tosin meidän perheeseen eli vanhus Zirakan Mozart eli Mosse on tullut meille eläkepäiville Halsun seuraksi..wink.gif
Heidi&koirulit
Posted: May 7 2009, 10:28 PM

Yearling

Member No.: 155

Tässä hoksasin että täytyykin tässä päivittää meidän kuulumisia/esittäytymisiä.. Kun en ole kaiketi mittää kunnollista päivitystä tähän kai tehnyt rolleyes.gif

Eli vuoden aikana kerkee kyllä tapahtumaan vaikka mitä...

Aloitetaan vaikka siitä, että asumme (minä ja avomieheni Tomi) Kotkassa, tai tarkemmin Kotkan Marinkylässä (tai mitä Karhulaa tämä nyt enemmänkin on).. Mut kumminkin Haminan ja Kotkan puolivälissä suunnilleen smile.gif
Muutimme tänne nyt viime joulukuun lopulla
Tästä kuljen sitte edellee Haminaan töihin tongue.gif

Ja jos ennen asuin (sen hetken aikaa) omillani vuokralla rivitalossa..Tomihan muutti siihen melko pian..
Ja nyt asutaan sitten jo omassa talossa, omakotitalossa biggrin.gif

Lähinnä tuo hirveä, tai ainakin vuosittainen, vuokrien nousu ajoi tähän ratkaisuun...
Myös yksi suuri syy omaan taloon ja huom. isoon pihaan..on husky ihmisillä mikäs muukaan kuin huskyt ja niiden määrän kasvaminen laugh.gif
Vai voiko sitä tosiasiaa mennä kieltämäänkään biggrin.gif wink.gif

Päästiinkin sitten siihen, että Riki on saanut uuden nuoremman/ikäisensä leikkikaverin (Starahan viettää enemmänkin eläkepäiviään vanhempieni luona).. Joten tässä tammikuussa meille saapui tuolta Valkeakoskelta huskyn/samojedinkoiran sekoitus, joka kantaa nimeä Sisu tongue.gif

Spy:n talvipäivillä olijat ovat jo Sisun tavanneetkin, ja Laurallahan on niiltä talvipäiviltä loistavia kuviakin cool.gif

Seuraavat koirat tuleekin sitten aikanaan olemaan tietty pelkkää huskyä ja old linea, kyllä sen eron huomaa nuissa pojissakin kun nuita katselee, tietysti Sisu on vielä pentu mut kyl Rikis kuiteskin on sitä jotain wink.gif Mut on ne silti molemmat niin kultasia, ja pääasia että Rikillä on nyt kokoaikanen koirakaveri! smile.gif

Niin ja tulihan minulla vielä tässä keväällä suoritettua se kasvattajan peruskurssikin biggrin.gif Että jos jossain vaiheessa sitä kennelnimeä meinaisi anoa wink.gif

Mutta siinä kaikki taas toistaiseksi tongue.gif

T:heidi, tomi & koiruudet

--------------------
"Vain aito old line on oikea old line" (SPY ry)
Heidi&koirulit
Posted: Jun 28 2009, 04:41 PM

Yearling

Member No.: 155

Pieni lisäys edelliseen päivitykseeni.. Nyt on lauma kasvanut taas yhdellä koiralla, edustaa kylläkin "väärää rotua", elikä kyseessä on puhdasrotuinen suomenlapinkoira tyttö Ronja (Tie´rmes Fuokko Vallaton), liittyi laumaan tässä kesäkuun alkupuolella smile.gif Täyttää 4-vuotta huomenna ma 29.6.09 smile.gif

Eli kyseessä on uuden kodin antaminen, omistajalla ei ollut enää paljoa aikaa Ronjalle muuttuneiden työkuvioiden/aikojen takia.. Huomattiin Ronjasta ilmoitus Kesy:n sivuilla (Kotkanseudun eläinsuojeluyhdistys).. Omistaja itse toi Ronjan(asui vielä kuiteski omistajallaan) ja tarkasti paikat jne.

Laitettiin Ronja Tomin nimiin, niin sai Tomikin oman koiran laugh.gif Pojat kuiteski mun nimissä, ja mie kun en muuta enää huoli ku oldeja wink.gif Tietyst ainahan koti sitä tarvitsevalle löytyy smile.gif

--------------------
"Vain aito old line on oikea old line" (SPY ry)
Laurakin
Posted: Apr 26 2010, 12:00 AM

Avoimen kentän johtaja

Group: Valvoja
Member No.: 3

Tässä yön tunneilla juttuja SPY:n lehteen viimeistellessä ehti foorumillakin pyörähtää; kaipaisin uusien foorumin jäsenten esittelyjä tänne biggrin.gif!

--------------------

Tervetuloa sivuillemme!

Everything is calm at the end of the planet, in our white desert.
Yazz
Posted: May 6 2010, 08:46 PM

Huskypentu

Member No.: 242

Hei vain kaikille! smile.gif

Päätin sitten tulla tännekkin hieman rupattelemaan koska SPY:n varajäsenenä papereiden mukaan olen. Vaikka jäsen en siis vielä ole.

Olen liki 22 vuotias nainen turusta. Opiskelen tällä hetkellä elintarviketekniikkaa 3. vuotta, joten ensi vuonna pitäisi valmistautua Turun AMK:sta insinöörinä biggrin.gif

Itse en omista huskya, mutta elämässäni on 3 kissaa, 1 kani ja 1 mies pyörimässä jaloissa. Miehelläni on elämänsä aikana ollut 4 huskya ja nykyinen 4:s yksilö asuukin hänen vanhemmillaan - kuuhaukun ihka oikea ihme. (oon tehnyt pienen tekstinkin - tarina osia 1/? - tänttärästä, mutta en ole muistanut lähettää sitä lehteen!) Tämän kautta siis "jouduin" vanhanlinjan huskien pariin. smile.gif Aikaisempaa kokemusta ei ollut mitenkään.

Tarkoituksena olisi hankkia ainakin kaksi huskylasta perheeseen muutaman vuoden päästä. Tuolloin olisi tilaa, toivottavasti. Tarkoituksena olisi nimittäin muuttaa hieman enemmän maalle omakotitaloon, jossa olisi tilaa niin karvaisille nelijalkaisille lapsille kuin myös minulle, miehelleni sekä tuleville lapsille smile.gif
IcypawKessu
Posted: Aug 7 2011, 04:26 PM

Huskypentu

Member No.: 255

Heipsan kaikille!

Kaisa on nimeni (tuttavallisemmin Kessu), ja opiskelen ja asun Jyväskylässä vastavihityn mieheni kanssa. smile.gif Olen syntynyt vuonna -87.

Liityin foorumille ihan vastikään, mutta olen tutkinut SPY:n sivuja ja muita huskylähteitä jo viime joulusta lähtien. Syyskuussa perheeseemme muuttaa Kuuhaukulta pikkuinen tyttöhusky, ja innokkaasti täällä jo odotellaan ja valmistaudutaan! Allekirjoittaneen tiedonjano rodusta on tällä hetkellä pohjaton, eli olen mielelläni yhteydessä old line-harrastajiin ja -omistajiin.

Olemme kumpikin kotoisin Kainuusta ja toivomme, että pääsisimme loppujen lopuksi sinne asumaan - kenties pienen tai suuren old line-lauman kanssa. wink.gif Ensin opetellaan kuitenkin elämään yhden siperialaisen kanssa ja katsellaan, miten elämä etenee.

Teini-iässä harrastin viisi vuotta agilityä ja muita koiratouhuja sekarotuisen pystykorvanarttu Pepsin kanssa. Pepsi elelee nyt 12-vuotiaana pirtenä rouvana vanhempieni lenkkikaverina Suomussalmella. Olen aina ollut kiinnostunut nimenomaan pystykorvaisista ja alkukantaisista koiraroduista.

Iloista elokuuta kaikille, jotka tämän sattuvat lukemaan! smile.gif

--------------------
Tiiperos
Posted: Aug 9 2011, 12:05 PM

Rekikoira

Member No.: 84

Tervetuloa foorumille!

Mekin voitaisi päivitellä hieman omia tietoja.
Eli olen 27-vuotias tyttönen Kuopiosta.
Huskyjä on nykyään kaksi, Myrsky n. 5v ja Kaiku n. 2v, Lumenlaulun kasvatteja molemmat. Huskyjen perässä yrittää pysyä karkeakarvainen mäyräkoira.
Koiralaumaa on tarkoitus kasvattaa ainakin yhdellä huskyllä, kuhan eka saadaan talo valmiiksi maalle, eli tänä kesänä ollaan aloitettu rakentamaan taloa, talo on valmis sit joskus...

Viime talvena tuli hommattua ihan oikea koirarekikin, ja voi taivas miten mukava sillä on ajella, ja onpahan se juolahtanut mieleen muutamissa ylämäissä että mitä jos näitä olisikin kahdeksan wink.gif Mutta pidetään vielä kuitenkin toi koiralauma tuollaisena millainen se nyt on rolleyes.gif
Laurakin
Posted: Aug 24 2011, 05:58 PM

Avoimen kentän johtaja

Group: Valvoja
Member No.: 3

Tervetuloa uudet jäsenet!

Meidänkin esittelystä taitaa jo olla aikaa, joten tässä päivitystä. Olen Laura Kinnunen, minulla on 3 siperianhuskya Sero 10v, Valo 8v ja Odessa 3v, koko lauma Kuuhaukulta. Koirien kanssa harrastamme lähinnä rekeilyä, joskus meidät saattaa tavata näyttelyistäkin. Asun Joensuussa ja opiskelen kolmatta vuotta viestintää. Joku on ehkä vieraillut sivuillani siperianhusky.netissä ja FB:sta minut löytää myös!

Tällä hetkellä pakerran SPY:n lehden parissa, joten kuvia ehtii vielä lähettää: laurakinnuen88@hotmail.com

Jos joku tarvitsee apua käyttäjäkuvan tai allekirjoituksen kanssa, minuun voi ottaa yhteyttä - toimin myös palstan ylläpitäjänä.

--------------------

Tervetuloa sivuillemme!

Everything is calm at the end of the planet, in our white desert.
Kaista
Posted: Dec 27 2012, 03:49 PM

Huskypentu

Member No.: 266

Hei kaikki!
Olemme kuusankoskelainen pariskunta ja meille tulee lauantaina perheeseen pari Kuuhaukun pentua, uros ja narttu. Varmaankin jatkossa pommitan täällä kaikenlaisilla kysymyksillä koiriin liittyen.

Ensimmäinen kysymys onkin, onko Kouvolan suunnalla muita old line -koiria? (Paitsi Mörkö, jonka jo tunnemmekin. smile.gif )

Terkuin,
Krista ja Immo
« Next Oldest | Yleistä keskustelua ja kokemuksia | Next Newest »
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic OptionsPages: (4) « First ... 2 3 [4] 

Hosted for free by zIFBoards* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Archive