bannerspw.jpg

InvisionFree - Free Forum Hosting
Create your own social network with a free forum.

Learn More · Register Now
Welcome to Spw Activiteiten. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Examen Januari 2011 (schriftelijk )
Mirke
Posted: Jan 23 2011, 02:44 PM

Administrator

Group: Admin
Member No.: 1

Dit vroegen ze op het examen Engels (schriftelijk)

- Een tekst lezen over iemand die te dik is en wilt afvallen maar vervolgens doorslaat naar boulimia. Hier moest je de weg gelaten woorden invullen uit meerkeuze a,b,c
- Daarna een Nederlandse tekst over 16 jarige die alcohol problemen hadden. De normen wat in Nederland geld voor 16 jarige alcohol gebruikt. Daarbij hoorde een krant waar jij een stukje heen moest sturen. In brief vorm. Waar weer een aantal vragen naar voor moesten komen. Brief schrijven in (engels) – miste het woordenboek !!
- Toen een aantal zinnen waar je het eens of oneens was over caretakers. (engels)
- Daarna een stukje over Bird flu. Waar je argumenten moest geven in het (engels)

Als iemand nog iets weet over het mondelijke deel hoor ik het graag.
Gr Miriam
bianca
Posted: Jan 25 2011, 03:48 PM

Newbie

Group: Members
Member No.: 7

Hoi,

Bij Engels 2 moest ik eerst mezelf voorstellen in het Engels.
Op zich is dat niet zo moeilijk, er staat een tijd voor (weet niet meer precies wat voor tijd) en als je dat goed voorbereid, kun je er voor zorgen dat je zelf zoveel mogelijk aan het woord bent. Je geeft ze dan geen kans om akelige vragen te stellen....
Daarna kreeg ik een case, een buitenlands gezin zat in een AZC, en moest overgeplaatst worden naar een ander centrum. En dat moest ik die man uit gaan leggen...
In het Engels dan he? Ook dan is het belangrijk om zoveel mogelijk aan het woord te blijven en duidelijk te zijn. Oh ja, je moet ook je inlevingsvermogen laten meespelen.
Ik weet het niet zeker maar volgens mij wordt daar ook op beoordeeld...
mirelle
Posted: Jan 10 2012, 07:38 PM

Advanced Member

Member No.: 34

@ mirke.. Ik zie dat jij hebt staan in je bericht: miste het woordenboek.
Mocht je deze gebruiken dan?
Er staat hier niets over op het examenpapier die we toegestuurd hebben gekregen.

Mirelle
Mirke
Posted: Jan 12 2012, 12:55 AM

Administrator

Nope je mag geen woordenboek gebruiken.
Handig is om de woordenlijst uit je hoofd te knallen

Zodat je in elk geval de betekenis van de woorden kent.
Woord kennis word ook positief beoordeeld tijdens het praktijk gesprek.

Zie (examens) ik ben nog een stukje beschreven hoe ik het 1 jaar geleden gedaan heb.
Wat vliegt de tijd smile.gif

Super veel succes, misschien leuk om opdracht online te zetten die jullie komende week binnen krijgen. Of een tropic only english writting maken. Zodat jullie in het Engels kunnen communiceren smile.gif wij waren maar met 3 man, nu zijn er meer die met Engels worstelen smile.gif

Gr. Mir, succes
mirelle
Posted: Jan 12 2012, 08:52 AM

Advanced Member

Bedankt voor je reactie..
Zal me best doen voor engels, maar vrees het ergste. Ik was al geen kei in engels op de middelbare school maar goed...

Mirelle
Mirke
Posted: Jan 12 2012, 12:33 PM

Administrator

Me too, was een van mijn slechtste vakken. Al was Duits nog slechter !!
Maar ik heb mij er ook door geworsteld, beter dan je best kun je niet doen !!

Go for it !!

Gr. Mir
mirelle
Posted: Jan 16 2012, 07:54 PM

Advanced Member

In duits was ik goed gemiddeld een 8/9.

Ik zag op de cijferlijst dat engels onderverdeeld is in mondeling en schriftelijk.
Begrijp dat hieruit je gemiddeld komt.
Maar mag je ook voor 1 van de examencijfers van engels modeling/schriftelijk een 5 of lager halen, en die andere heel hoog scoren zodat je gemiddeld alsnog bijvoorbeeld een 6 staat?

Of moeten beide examencijfers een 6 zijn?

Mirelle
Mirke
Posted: Jan 20 2012, 02:23 AM

Administrator

Gemiddeld moeten ze 6 zijn smile.gif
Succes morgen !!! Ik zal duimen !!

Gr. Mir
mirelle
Posted: Jan 20 2012, 09:10 AM

Advanced Member

Bedankt voor je reactie.

Mirelle
InvisionFree - Free Forum Hosting
Create a free forum in seconds.
Learn More · Sign-up for Free

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.3620 seconds | Archive