bannerspw.jpg

Enjoy forums? Start your own community for free.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Spw Activiteiten. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Engels 3 -- April 2011, Examen engels april 2011
Ibam
  Posted: Apr 2 2011, 02:15 PM

Member

Group: Members
Member No.: 31

Vandaag engels 3 examen gehad, zowel mondeling als schriftelijk.
Bij het schriftelijk hebben we een tekst gehad over kinderen van af 10 jaar en het gebruik van drugs, het op straat of in de gevangenis terecht komen en deze trend proberen te stoppen door een een mouth swab: een klein staafje met daaromheen katoen deze in de mond steken bij het kind en daardoor kan men door opname van speeksel in die mouth swab onderzoeken of het kind iets gebruikt heeft en zo ja wat het gebruikt heeft. Ook wordt nog aangehaald het verblijf tot 18 in een instelling of tot 21 jaar bij pleegouders (of andersom)
en wat het verschil is met kinderen die in een stabiel gezin opgroeien. Hierover ook weer een aantal vragen. Ik heb gezocht of ik de tekst eventueel op de engelse site kon vinden maar dat is helaas niet het geval.De tweede tekst kwam mij erg bekend voor, en nu ik thuis ben en deze tekst ben gaan zoeken heb ik deze tekst gevonden. In het boek van engels 2 (met al die engelse dropjes er aan de buitenkant op. Hoofdstuk 5 2 case in mijn boek op pagina 59 en 60 de laatste 6 zinnen niet. En in het verhaal in het boek gaat het om een 6 jarige jongen, bij het examen hetzelfde verhaal over een 6 jarig meisje.
blink.gif
Naar aanleiding van dit verhaal wordt een aantal vragen gesteld en moet je ook een brief schrijven naar de directeur/of hoofdmeester van deze school
Deze brief moet ongeveer 250 woorden bevatten.
Daarna nog een kort verhaaltje over een eventuele eigen ervaring met pesten.

Ik vond de tijd die ervoor stond erg krap. huh.gif
Guest
Posted: Apr 2 2011, 03:48 PM

Unregistered

Hee ibam,

Je bespreekt hier alleen de tekst die naar mijn taal kennis toch wel moeilijk was.
Ik heb hem door gelezen maar kwam ook zoiets aan jouw versie een opinie wat de schrijvers vertellen. De vragen die in het Engels gesteld waren. Heb in netjes in het Nederlans beantwoord. Maar als alles goed is ninja.gif Weet ik niet. Er waren zo'n 20 woorden in het Engels die je vervolgens naar het Nederlands moest schrijven. Vanuit de tekst kwamen die woorden.

Daarna een test over bullying of wel pesten op school. Daar werd gevraagd omeen opzet te maken hoe jij je kindertjes in de klas aanspreek. Daarnaast moest je nog een Engelse brief schrijven naar een Engelse school. Gelet op brief opbouw. Ik vond het een erg pittig examen en vrees dat ik het nog eens over moet doen.

Maar dat horen we pas rond Mei. In elk geval prettig weekend.

Ibam hoe heb je die te tekst zo goed onthouden. Heb je hem meegenomen of zo. Of het klad meegenomen. Ik was de tekst na een half uur alweer vergeten. Ook mondeling 2 vond ik pittig, maar ik zeg erbij. Ik heb niet zo'n talen knobbel. Engels 2 heb ik nu alleen 3 dus nog ...

Weekend !!!
Mirke
Posted: Apr 2 2011, 03:53 PM

Administrator

Group: Admin
Member No.: 1

Sorry was niet ingelogd tongue.gif Krijg je met zo'n luxe IPad gedoe.
Dus boven staande tropic is van mij.

Gr. Miriam
hello
Posted: Jul 9 2011, 01:23 PM

Unregistered

QUOTE (Mirke @ Apr 2 2011, 03:53 PM)
Sorry was niet ingelogd tongue.gif Krijg je met zo'n luxe IPad gedoe.
Dus boven staande tropic is van mij.

Gr. Miriam

ik wil engels leren kan iemand mij helpen is heel moielijk voor mij wink.gif wink.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
Mirke
Posted: Jul 12 2011, 12:32 AM

Administrator

Group: Admin
Member No.: 1

Wat vind je heel moeilijk ??
InvisionFree - Free Forum Hosting
Fully Featured & Customizable Free Forums

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.2985 seconds | Archive