This skin was created by Heretic of the IF Skin Zone.

InvisionFree - Free Forum Hosting
Fully Featured & Customizable Free Forums

Learn More · Sign-up for Free
Welcome to GoodHacker. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Divulgação!
oOlCoLdlOo
  Posted: Mar 7 2006, 03:57 PM

Administrator
Group Icon

Group: Administrador
Member No.: 1

Galera de uns tempos pra cá o GoodHacker vem diminuindo a taxa de crescimento no número de users. Nos primeiros 4 dias conseguimos 40 usuários, mas de lá pra cá temos tido uma forte queda no rendimento do fórum. Estamos nos esforçando o máximo na divulgação (MSN, Orkut, outros fóruns, parcerias, etc...) porém não estamos conseguindo o resultado desejado. Enfim, estou aqui para pedir idéias de como divulgar o fórum, e ajuda. Pesso a todos que nos entendam e tentem nos ajudar. Caso tenha uma idéia poste, se poder ajudar a divulgar, divulgue, ajude no que puder. Ficaremos muito gratos, e faremos de tudo somente para poder melhorar o fórum.

att. *oOlCoLdlOo 

--------------------
user posted image
oOlCoLdlOo
user posted image
Rodrigo
Posted: Mar 7 2006, 05:28 PM

Moderador
Group Icon

Group: Moderador
Member No.: 3

QUOTE (Ø Rodrigo Ø @ Mar 7 2006, 04:14 PM)
vc tbm não quer q só aumente né ? o meu em 3 dias tinha 65 em uma semana tinha uns 85...

a vida é assim ... bleh.gif

Por favor, só poste coisa ki evolua o fórum neh ¬¬'

ON:

www.forumpcs.com.br
www.babooforum.com.br
www.gunboundbr.com.br (xD)
www.gbound.com.br (Forum..)
MSN
GMAIL
ORKUT
Em sites ki vc tem o parcero!
http://inforum.insite.com.br/ (UMA ÓTIMA DICA)

---

Só isso msm =/
Smarf
Posted: Jun 4 2007, 01:56 PM

Novato
Group Icon

Group: Membros
Member No.: 114

Dica basica, tenta colocar isso em comunidades no orkut, nos nomes do MSN, em outros forums a respeito deste.

Bom tenho mais dicas pois eu ajudo a divulgar o forum que uso muito, acessem lá e vejam meu perfil.

Está como Smarf, o nick é em laranja.

http://www.cortezro.com.br/forum

[]'s

--------------------
user posted image
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Parceiros e Copyrights
Parceiros
Image hosted by Photobucket.com
IBasic Power Animes - Animes ao Extremo!Web Hackers Image Hosted by ImageShack.us
Copyrights
Image hosted by Photobucket.com
GoodHacker
Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.3187 seconds | Archive