| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
![]() ![]() ![]() |
| Diana |
Posted: Oct 26 2009, 04:42 PM
|
|
Queen of the Queens ![]() Group: Members Posts: 4,643 Member No.: 25 Joined: 29-August 07 |
Ben zaterdag met Cora naar een workshop geweest bij SBN die gegeven werd door Wilma, was natuurlijk een super gezellige dag
Mijn doosje is wel totaal anders geworden dan het voorbeeld (we mochten het ook niet namaken van Wilma, maar alleen gebruiken als inspiratie We begonnen allemaal met een mask om stippen aan te brengen op ons mooie witte doosje, toen ik eindelijk klaar was (er waren nl maar 2 masks dus ik moest even wachten) was het toch niet helemaal naar mijn zin, ik was wel al tijdens het wachten begonnen met een bovenkantje samen te stellen, die had ik op een vel kraft gelegt en dacht gelijk dit is het, ik heb dus al mijn mooie stippen bekleed met kraft ach zo blijf je van de straatalhoewel ik net toch op straat was onderweg naar de gamma voor handvaten, die ik er graag aan wilde maken Dit is uiteindelijk mijn resultaat geworden ![]() En een collage foto ![]() Het papier en de stof was van Tilda |
| Jack !! |
Posted: Oct 26 2009, 05:06 PM
|
|
Bag of Memories Team ![]() Group: Admin Posts: 8,846 Member No.: 2 Joined: 9-August 07 |
ik ben echt zo weg van Tilda dingetjes
Dit is echt een mega super leuk doosje geworden |
| Ingelientje |
Posted: Oct 26 2009, 10:30 PM
|
|
Queen of the Queens ![]() Group: Members Posts: 5,548 Member No.: 101 Joined: 22-December 07 |
Jaaa, geweldig
Die handvaten horen er echt bij |
| Kleinepukkie |
Posted: Oct 27 2009, 08:51 AM
|
|
Bag of Memories Team ![]() Group: Admin Posts: 6,542 Member No.: 4 Joined: 9-August 07 |
Tilda zegt me helemaal niets... maar ik vind het een super schattig doosje geworden!!
handvaten er aan zijn echt geweldig!! |
| MirandaF |
Posted: Oct 29 2009, 12:21 PM
|
|
Bag of Memories Queen Group: Members Posts: 2,990 Member No.: 60 Joined: 19-October 07 |
Super mooi doosje zeg!!!!!!!
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |