Tilda doosje, Workshop bij SBN door Wilma
Diana
Posted: Oct 26 2009, 04:42 PM

Queen of the Queens
*

Group: Members
Member No.: 25

Ben zaterdag met Cora naar een workshop geweest bij SBN die gegeven werd door Wilma, was natuurlijk een super gezellige dag
Mijn doosje is wel totaal anders geworden dan het voorbeeld (we mochten het ook niet namaken van Wilma, maar alleen gebruiken als inspiratie wink.gif)
We begonnen allemaal met een mask om stippen aan te brengen op ons mooie witte doosje, toen ik eindelijk klaar was (er waren nl maar 2 masks dus ik moest even wachten) was het toch niet helemaal naar mijn zin, ik was wel al tijdens het wachten begonnen met een bovenkantje samen te stellen, die had ik op een vel kraft gelegt en dacht gelijk dit is het, ik heb dus al mijn mooie stippen bekleed met kraft smiley_lol.gif smiley_lol.gif smiley_lol.gif ach zo blijf je van de straat
alhoewel ik net toch op straat was onderweg naar de gamma voor handvaten, die ik er graag aan wilde maken biggrin.gif wacko.gif
Dit is uiteindelijk mijn resultaat geworden
user posted image
En een collage foto
user posted image

Het papier en de stof was van Tilda
Jack !!
Posted: Oct 26 2009, 05:06 PM

Bag of Memories Team
*

Group: Admin
Member No.: 2

ik ben echt zo weg van Tilda dingetjes wub.gif

Dit is echt een mega super leuk doosje geworden wub.gif
Ingelientje
Posted: Oct 26 2009, 10:30 PM

Queen of the Queens
*

Member No.: 101

Jaaa, geweldig wub.gif wub.gif
Die handvaten horen er echt bij
Kleinepukkie
Posted: Oct 27 2009, 08:51 AM

Bag of Memories Team
*

Group: Admin
Member No.: 4

Tilda zegt me helemaal niets... maar ik vind het een super schattig doosje geworden!!

handvaten er aan zijn echt geweldig!!
MirandaF
Posted: Oct 29 2009, 12:21 PM

Bag of Memories Queen

Member No.: 60

Super mooi doosje zeg!!!!!!! wub.gif Heerlijk de spullen van Tilda! Zo gaaf gedaan! En geweldig met die handvaten!!!!!

« Next Oldest | Altered Items & Home deco | Next Newest »

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.3404 seconds | Archive