InvisionFree - Free Forum Hosting
Fully Featured & Customizable Free Forums

Learn More · Sign-up Now
Welcome to 90210 Spain. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

AnnaLynne en Luna Nueva?, Al menos lo intenta
WhiteSoul
Posted: Feb 8 2009, 10:29 PM

Graduado con honores
Group Icon

Group: Directores
Member No.: 3

AnnaLynne McCord ha hecho la audición para el papel "Heidi" para la segunda parte de la saga Twilight, "New Moon".

De momento no se sabe si tendrá o no el papel, pero al menos está entre las posibles.

Las uniones entre 90210 y Twilight son muchas, no sólo uno de sus actores (Kellan) actua en ambas, sino que el marido de Jennie es el padre de la familia Cullen y Ryan sale con otra "Cullen". Será AnnaLynne la próxima en sumarse?

No lo sé, pero la verdad es que estará cómoda trabajando xq ya conoce a medio reparto, con los que además se la ha visto saliendo de fiesta xD

En fin... ¿la veis con cara de vampira?
aiko
Posted: Feb 9 2009, 04:27 PM

Se comenta que eres un empollón
*

Group: Alumnos
Member No.: 20

Nose la verdad es que Heidi es un papel secundario asi que no saldria mucho ....

Aunque yo del Twi cast no puedo hablar porque no soy la mas fan del cast que hab elegido ( pattinson ¬¬ )

De todas formas no me importaria si ella fuese heidi ...
niña corrosiva
Posted: Feb 9 2009, 07:57 PM

¡Pon un Ty en tu vida!
Group Icon

Member No.: 5

seria curioso verlaaa... y no creeis... que con los rumores de que sale con kellan... esto hace q puedan estar mas tiempo juntitoss??? ee???? :S
niña corrosiva
Posted: Mar 1 2009, 02:21 PM

¡Pon un Ty en tu vida!
Group Icon

Member No.: 5

Pues parece que ha conseguido el papel! Según al revista OK y luego he visto en varias webs de la saga AnnaLyne será Heidi en Luna nueva!
Pues me va a encantar verla!

Se va a estrenar el 20 de noviembre lo que no tengo claro es si es en EEUU o en el mundo mundial!

Fuente
WhiteSoul
Posted: Mar 1 2009, 08:24 PM

Graduado con honores
Group Icon

Member No.: 3

Ayss, que bien, me alegro x ella. Deseando estoy ya de que se estrene!
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
InvisionFree - Free Forum Hosting
Join the millions that use us for their forum communities. Create your own forum today.
Learn More · Sign-up Now

Skin created by Valleri of IF Skin Zone.

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.2304 seconds | Archive